تلاش بیش از 20000 نفر نیروی انسانی برای تخلیه آب از خط 4 مترو
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

مهندس مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار "تهران سما" با بیان این مطلب گفت : امروز و شبانه روز گذشته همه نیروهای شهرداری در حال آماده باش بوده اند و در مراکزی که پیش بینی آبگرفتگی می شد مستقر هستند و امیدواریم در بارش های امشب و روزهای آینده مشکلی ایجاد نشود .

وی در ادامه با اشاره به مشکلی که در خط 4 مترو ایجاد شده است، گفت : با توجه به حجم بارندگی اخیر که در سال های اخیر بی سابقه بوده است و موجب سنگین شدن آب رودخانه ها و کانال های بزرگ آب شد ، بخشی از دیواره کانال رودخانه مسیل تهران - کرج تخریب و آب به محل عمرانی مترو که در جوار این مسیل وجود داشت نفوذ و وارد خط 4 مترو می شود که سه ایستگاه مترو شهید فکوری ، استاد معین و حبیب اللهیان در این خط را تحت تاثیر قرار می دهد .

عبداللهی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کاهش و رفع مشکلات ایجاد شده در این ایستگاه ها اظهار کرد : حدود 500 هزار متر مکعب آب در مسیر این کانال های مترو بوده که در حال تخلیه است و همه واحدهای شهرداری و همچنین سایر سازمان ها و ستادهای فرا بخشی در هماهنگی با شهرداری به رفع مشکل می پردازند و امکانات خود را برای این موضوع در اختیار قرار داده اند .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران تصریح کرد : بیش از 20 هزار نفر نیروی انسانی در این زمینه فعال هستند و تلاش دارند تا مشکلات ایجاد شده هرچه زودتر برطرف شود.

وی افزود : هم اکنون مشکلی در حاشیه این ایستگاه ها وجود ندارد و برای حفظ ایمنی شهروندانی که اطراف این ایستگاه ها حضور داشتند ، برخی منازل تخلیه شدند و سااکنان آن در هتل مستقر شده اند تا پس از رفع کامل خطر به منازل خود بازگردند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب